اوباما کتباغنی سازی درایران راپذیرفت/مذاکره به درخواست آمریکا بود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

گناباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اوباما با ارسال نامه ای به ایران کتبا غنی سازی در کشور ما را به رسمیت شناخت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم گرمیداشت بهلول گنابادی اظهار کرد: میراث داری فرهنگی در کشور بسیار ارزشمند است و یاد شخصیت های بزرگ کشور باید دائم زنده نگاه داشته شود.

  

وی افزود: مرحوم بهلول در راه مبارزه با ظلم  وستم انسانی پاک باخته بود و باید صدا و سیما از زندگی این شخصیت فیلم تلویزیونی تهیه کند.


رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از افراد موثر در واقعه مسجد گوهرشاد مرحوم بهلول بود و در تمام عرصه های زندگی خود شجاعت داشت. پرستاری از بیماران و توجه به کودکان از جمله ویژه گی های منحصر به فرد دیگر وی بود.


لاریجانی تصریح کرد: ما در کشور نداریم عالمی که حافظ قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باشد و به موضوعات اخلاقی نیز توجه داشته باشد و به راستی مرحوم بهلول یکی از دانش آموختگان مکتب امام صادق (ع) بود.


وی اظهارکرد: به جوانان توصیه می کنم حتما کتاب خاطرات مرحوم بهلول گنابادی را مطالعه کنند.


مذاکرات هسته ای به درخواست آمریکا انجام شد


رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته ای به تقاضای آمریکا انجام شد و پادشاه عمان پیام این درخواست را به ایران منتقل کرد.


وی افزود: شرط ما این بود که غنی سازی در ایران به رسمیت شناخته شود که اوباما در نامه ای به ایران رسما آن را پذیرفت.


لاریجانی تاکید کرد: ما مذاکرات را پذیرفتیم زیرا در آن دوران همه کشورهای بزرگ دنیا بر علیه ما بسیج شده بودند و با توافق هسته ای این فضا شکسته شد.


وی افزود: حالا آمریکا دارد این معادله را به هم می زند زیرا از طرفی وضعیت داخلی ایران بهبود یافته و از سوی دیگر تروریست ها در منطقه شکست خوردند و این پیروزی بزرگ برای ایران بود.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دراین شرایط آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه برای جلوگیری از پیروزی های ایران تلاش دارند توافق هسته ای را به هم بزنند.


لاریجانی تاکید کرد: حالا شرایط تغییر کرده و به هم زدن توافق با مخالفت چین و روسیه مواجه شده است .


وی تاکید کرد: آمریکا در تله ای افتاده اند که هر کار بکنند بر علیه خودش تمام می شود، زیرا کشور های دیگر از این اقدام آمریکا حمایت نخواهند کرد. ایران و روسیه را با هم تحریم کردند که نشان دهنده کینه آنهاست.


رئیس مجلس افزود: تصویب تحریم های جدید قطعا به نفع آمریکا نخواهد بود و رئیس جمهور آمریکا دوست دارند مدام خود را در دنیا نشان دهد که این اقدام در دنیا پسندیده نیست.


لاریجانی خاطرنشان کرد: آمریکا تنها تحریم های قبلی خود را قانونی کرده و می گویند ما اموال سپاه پاسداران و مسئولان ایرانی را در خارج از کشور مصادره می کنیم که باید گفت این ها اموالی در خارج  ندارند که شما بخواهید مصادره کنید.


وی گفت: گروههای داخلی باید به جای پرداختن به دعواها به فکر حل مشکلات مردم باشند زیرا اقدامات آمریکا تاثیر زیادی نخواهد داشت.

http://www.mehrnews.com/

-

--

-

-

-

-

-

--

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی  کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه  طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.