آماده باش ستاد بحران شمیرانات/خطر ریزش کوه و سنگ ریزه در محورها

عزت الله خانمحمدی

شمیرانات- رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات با اشاره به آماده باش ستاد بحران این شهرستان، از خطر ریزش کوه و سنگ ریزه در محورهای مواصلاتی شمیرانات خبر داد.

  

عزت الله خان محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به لحاظ شدت بارش باران در سطح شهرستان شمیرانات به مردم شریف، مسافران و گردشگران عزیز توصیه می شود ضمن احتیاط کامل در خصوص تردد در محورهای ارتباطی بخش های «رودبارقصران» و «لواسانات» و نیز ملاحظه وضعیت ساحلی رودخانه ها و رود دره ها، ارتفاعات و کوه های شمیرانات مراقبت وتمهیدات مناسب و مقتض را معمول کنند.


وی اضافه کرد: با توجه احتمال استمرار بارندگی از مردم عزیز درخواست می شود از نشستن در کناره و مسیر رودخانه‌ها و رود دره ها جدا اجتناب کنند، تا اینکه از هرگونه حوادث و اتفاقات خسارت بار پیش گیری شود.


فرماندار شمیرانات ریزش های احتمالی سنگ و سنگ ریزه ها در برخی کوه ها در محورهای بخش «رودبار قصران» را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسافران و رانندگان عزیز در این محورها با مراقبت های ویژه تردد کنند.


وی از آماده باش نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان شمیرانات خبر داد و گفت: به جهت اقدامات به هنگام، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی و خدماتی در سطح شهرستان شمیرانات  آماده باش هستند.


خان محمدی گفت: باتوجه به نزولات آسمانی و شکر گزاری به درگاه الهی؛ خوشبختانه حوادث خاصی تاکنون در شهرستان شمیرانات نبوده است.

http://www.mehrnews.com/

/

/

/

/

/

/

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.